Ua tatala e Pelosi ma Hoyer le faitotoa i se augatupulaga fou o taitai Temokalasi

Ua tatala e Pelosi ma Hoyer le faitotoa i se augatupulaga fou o taitai Temokalasi

O le Fofoga Fetalai o le Maota o Nancy Pelosi (D-CA) ma le Ta'ita'i Sili o le Maota, Stenny H. Hoyer (D-Maryland) i aso nei na faasilasila mai o le a latou le sailia ni tulaga ta'ita'i i le Konekeresi fou.O se tupulaga talavou o Democrats ua tatalaina le faitotoa i le au taʻitaʻi.O Pelosi, 82, ma Hoyer, 83, na fai mai o le a latou faʻaauau pea ona fai ma sui o latou itumalo i le Konekeresi.O le faʻasalalauga na oʻo mai ina ua faʻamoemoe le Republicans e pulea le Maota o Sui e ui ina sili atu le malosi nai lo le faʻamoemoe o le Democratic iʻuga i le ogatotonu o palota.
E toʻatele e faʻamoemoe o le Rep. Hakim Jeffries (D-NY) e avea ma taʻitaʻi laʻititi e sosoo ai, o se isi muamua i le talafaasolopito.Afai e filifilia e le Democrats i le Maota o Sui, o Jeffries e 52 tausaga le matua o le a avea ma tagata uli muamua e taitaia le pati i le Konekeresi.O Pelosi o se ta’ita’i o le pati i totonu o le maota o sui ma o le ulua’i tama’ita’i fo’i na avea ma fofoga fetalai.
O lagona na oso i luga o Capitol Hill Aso Tofi ina ua uma ona faasilasila e le Fofoga Fetalai o le Maota Nancy Pelosi (R-Calif.) Na te le toe sailia e avea ma failauga.E fa’ai’u ai le pisi o le vaiaso a le maota o sui, ina ua aga’i atu faipule i o latou itumalo a’o lumana’i ai le fa’afetai.O le mea lenei o le a tatou matamata ai i le Aso Faraile:
O le Fofoga Fetalai Nancy Pelosi (R-Calif.) na tu i luma o le faitotoa laupapa matagofie ma tu'itu'i i ni nai taimi a o lei tatalaina i le aoauli o le Aso Tofi a o ia ulufale atu i luga o le fola o le Maota o Sui e patipati mai ana uo ma se patipati a Washington Post. Robin Givhan.(Robin Givhan) tusia.
Pelosi, i totonu o se ofuvae nifo elefane ua teuteuina i se pine auro o loo i ai le tootoo o le Malo-o se faailoga o le pulega o le fono-sa avea ma se nofoaga susulu i se sami o nofoa paʻu enaena, laupapa laupapa, ma suti pogisa.
Ua lipotia mai e Rachel Weiner e faapea, i le 2016, na molia ai se faipule faapolokiki a le Republican i lona fesoasoani faasolitulafono i se taitai pisinisi a Rusia i le tauvaga a le peresetene a Donald Trump.
Jesse Benton, 44, na faʻamagaloina e Trump i le 2020 mo se isi solitulafono tau tupe faʻapolopolo masina ina ua toe molia o ia i moliaga e ono o le faʻafaigofieina o saofaga faʻapolopolo mai fafo.O le Aso Tofi, na faamaonia ai lona nofosala i moliaga uma e ono.
Na taʻu atu e le Fofoga Fetalai o le Maota, Nancy Pelosi (R-Calif.) i le au tusitala i le leva o le Aso Tofi, o loo galulue o ia ma "tagata sao" ina ua osofaia lona toalua o Paul ia Oketopa e se tagata faomea na ulufale atu i lona fale i San Francisco e saili lona "tausalaina".“.
"E mataʻutia pe a paʻu, paʻu i luga o le aisa pe manuʻa lona ulu i se faʻalavelave faʻafuaseʻi," o le tala lea a Pelosi i lana faʻamatalaga sili ona auiliili e oʻo mai i le taimi nei i le maeʻa ai o le osofaʻiga.“Ae o le mea moni na osofaʻia o ia ona o loʻo latou suʻeina aʻu o le mea moni lava ... o le mea lea latou te taʻua o le 'sala a le tagata ola' poʻo se mea.Ae o le aafiaga tiga ia te ia, na tupu i lo matou aiga.Ua avea ai i tatou ma Ona fale, lea ua avea ma nofoaga o solitulafono.”
I lana saunoaga i le Aso Tofi i se fono e uiga i le faatemokalasi na talimalo ai lona faavae, sa faasoa mai ai e le Peresetene muamua o Barack Obama ona manatu i auala e mafai ai e taitai ona fesoasoani i le faamalosia o le faatemokalasi i le lalolagi atoa.
Na taʻua e Obama o le "faʻateleina o faʻasalalauga ma faʻamatalaga faʻamatalaga" o loʻo faʻatupuina ai faʻamataʻu ma taumafai e fesiligia iʻuga saʻo o palota i Pasila, Filipaina, Italia ma "iinei i le Iunaite Setete."
Fai mai Obama, e tatau i tagata auai i se faiga faatemokalasi ona aoao e ola faatasi ma galulue faatasi ma tagata e eseese o latou manatu ma le poto masani.
E pei ona tusia e Philip Bump, e seasea faalogo tagata Amerika e oo lava i se minute o lauga na fofogaina e sui o le Maota o Sui i le Maota o Sui.Afai o oe o se tasi o na faipule mamalu, e mafai ona e faʻalogo: O tautalaga e tele lava ina taulaʻi i mea na ausia poʻo talatuu a le au palota.Ae i tua atu o lena, ua na o se isi ituaiga e masani ona le amanaiaina e le tele o tagata Amerika.
Peita’i, o le Fofoga Fetalai o le maota i le taimi nei, o se faipule ua silia i le 30 tausaga o tautua i le maota, e seasea lava ona manatu e tali atu i le fa’alalo o lana vaega i se vaega to’aitiiti.O le tulaga la i le aoauli o le Aso Tofi na tosina atu i ai le mamalu o le atunuu.Na latou liliu atu i le maota o sui e saili po’o le a le lumana’i mo le Fofoga Fetalai Nancy Pelosi (R-Calif.).
O le sui o Tim Burchett o Tennessee o se tasi o nai Republicans i le Maota o Sui na faʻafeiloaʻi faalauaitele le Fofoga Fetalai o le Maota Nancy Pelosi (R-Calif.) i le Aso Tofi.
E ui o isi Republicans i totonu o le Maota o Sui sa vave ona ula i le failauga na alu ese ina ua ia fai mai o le a ia le sailia le taʻitaʻiga o le Konekeresi i le isi kuata, na faasoa atu ai e Burchett se savali i luga o le Twitter e viia ai le faaiuga a Pelosi ma faamanuia atu ia te ia.
"Faʻafetai i le Fofoga Fetalai Pelosi i lana galuega faʻasolopito," o le tala lea a Burchett.“E ui ina ma eseese mea uma, ae e agalelei lava o ia ia te au ma e masani ona fesili mai e uiga i lo’u afafine o Isapela pe a matou feiloai i le Maota o Sui.”
O le saafiafiga a le sa avea muamua ma Peresetene Barack Obama i le galuega iloga a le Fofoga Fetalai o Nancy Pelosi i le Aso Tofi ina ua uma ona faalauiloa e le taitai Democratic ua leva ona ia le toe sailia se palota.
"O le Fofoga Fetalai Nancy Pelosi o le a alu i lalo i le talafaasolopito o se tasi o faipule sili ona ausia i le talafaasolopito o Amerika, talepeina pa puipui, tatalaina faitotoa mo isi, ma tautino atu e auauna atu i tagata Amerika i aso uma," o le tala lea a le peresitene muamua.“E le lava lo’u faafetai ia te ia mo lana faigauo ma le taitaiga.”
O le uluai tagata uli na filifilia e avea ma peresitene na aofia ai se ata o lona lima o loo fusi le tamaitai muamua na filifilia e avea ma Fofoga Fetalai o le Maota o Sui e fai ma faʻaaliga o la latou mafutaga vavalalata.
Ua sauni le sui o Hakim Jeffreys (D-NY) e suitulaga i le tamaitai na faia le talafaasolopito ma faia le talafaasolopito na o ia.
O le Fofoga Fetalai o le Maota Nancy Pelosi (R-Calif.), o le tamaitai muamua na umia le tofi, ua faamavae e avea ma Democrat maualuga e puipuia le manuia o le House Democratic Caucus Chair Geoffrey Jeffery, 52, e tusa ai ma Azi Paybara.Sa saunia e Reese le ala, ma saili mo se galuega.Ana filifilia Jeffries e le House Democrats, semanu e avea o ia ma uluai faipule uliuli e taitaia se pati i le Konekeresi.
O Jeffries o se loia mai le taulaga o Brooklyn, le totonugalemu o le Malo Temokalasi a Niu Ioka.O se tagata na ia faʻaalia le alualu i luma, na ia faia ni mafutaga ma le Democratic Democratic i Washington, tua agavale.
I se taimi faʻalagona i luga o le fola o le Senate, na toe tepa ai i tua le taʻitaʻi tele o le Senate Charles E. Schumer (D-NY) i le galuega a le Fofoga Fetalai o Nancy Pelosi (D-Calif.) ina ua maeʻa le faʻaaliga o le a ia faamavae mai le taʻitaʻi o le Konekeresi.
Ina ua tuuina atu e Pelosi lana savali i luga o le fola o le Maota o Sui i le Aso Tofi, sa matua fiafia Schumer, fai mai na ia manao e "faafetai mo mea ofoofogia na ia faia mo lo tatou atunuu."
"E toaitiiti tagata i le tala faasolopito o Amerika sa lelei, faaosofia ma manuia e pei o le Fofoga Fetalai Pelosi," o lana tala lea, ma taʻua o ia o se tagata taʻavale."Na ia suia toetoe lava o tulimanu uma o faiga faʻapolokiki a Amerika ma leai se masalosalo na sili atu ma malosi Amerika."
Ua mae'a se vaitau talu ona fa'ailoa e le Fofoga Fetalai o le Maota Nancy Pelosi ma le Ta'ita'i Tele o le Maota Steny H. Hoyer latou te le sailia le ta'ita'iga a le Maota i le isi Konekeresi.
O le a maua nei e le House Democrats se taʻitaʻi fou mo le taimi muamua talu mai le 2002, ina ua avea Pelosi ma Hoyer ma taʻitaʻi o le Maota o Sui - na o le tasi le tausaga talu ona filifilia Pelosi e fai ma sasa laʻititi.Na ia suia le taʻitaʻi laʻititi ina ua ia tuua le Maota o Sui e tauva mo le peresetene.White House Richard Gephardt (Democrat, Missouri) avea ma taitai vaega autu.I le faia o lea mea, na avea ai Pelosi ma tamaitai muamua na te taitaia se pati i le Konekeresi.
O le Republican Kari Lake, lea ua faamoemoe e faiaina i le Aso Gafua i le tuuga a le kovana i Arizona, na malaga atu i le kalapu Mar-a-Lago a Peresitene Donald Trump i Florida i le Aso Tofi, e tusa ai ma ni tagata se toʻalua masani i le mataupu.
E pei ona lipotia mai e Isaac Stanley-Becker, Josh Dawsey ma Yvonne Wingett Sanchez, Lake na maua le patipati i se taumafataga na talimalo ai le America First Policy Institute, na faavaeina i le tausaga talu ai, o le tala lea a se tasi punaoa..O tagata na talanoa i le tulaga e le faailoaina na faamatalaina mea na tutupu patino.
Na'o le silia ma le vaiaso talu ona mae'a le 2022 midterm palota - ma nisi tuuga e le'i fuafuaina - o le 2024 Republican muamua ua amata.
Na tusia e Philip Bump o le Post e faapea o lenei atinaʻe e mafai ona mafua mai i le sa avea muamua ma Peresetene Donald Trump, o lona naunautaiga mo le tauvaga (ma, ioe, o le faʻafefeina o vai faʻapolokiki mo soʻo se moliaga a le feterale) na mafua ai ona ia faʻasalalau le talosaga a le pati 2024..Fai mai Filipo:
O le ta'ita'i tele o le maota o Steny H. Hoyer (D-Md.) o le a le sailia le tulaga maualuga o le ta'ita'i Democratic i le Maota o Sui i le isi Konekeresi, fai mai o le a ia lagolagoina le isi augatupulaga.
I se tusi i le House Democrats, na taʻua ai e Hoyer na ia manatu ua oʻo i le taimi mo ia e faʻaauau ai lana tautua "i se isi matafaioi."E ui o le a tumau pea o ia i le Konekeresi ma toe foi atu i le Komiti o le Faatatauina o Tupe e avea ma sui usufono, na te le sailia se taʻitaʻi filifilia.
Ina ua fesiligia pe aisea na ia filifili ai e laa i tua, na taʻu atu e Hoyer i le au tusitala, "Atonu e te leʻi faalogo i ai, [ae] ua 83 ou tausaga."
Na vave ona lagolagoina e le au fai tulafono faatemokalasi le Fofoga Fetalai o le Maota Nancy Pelosi (R-Calif.) ina ua uma ona ia saunoa i luga o le fola o le Maota ina ua uma ona faalauiloa lona faamavae mai le avea ma taitai.Matamata i le taimi fiafia:


Taimi meli: Nov-18-2022

Su'esu'ega Mo Pricelist

Talu mai lona faʻavaeina, o loʻo faʻatupuina e le matou fale gaosi oloa muamua a le lalolagi ma le tausisia o le mataupu faavae o le lelei muamua.O a matou oloa ua maua le igoa sili ona lelei i totonu o le alamanuia ma le faʻamaoni taua i tagata fou ma tuai..